سلام سعید جان ..
من خودم اینو ندیدم اما آموزش های دیگه رو دیدم. آموزش کاملا تصویری هست. یک استادی توضیح میده به زبان اصلی و با یه نرم افزار تصویر برداری از دسکتاپ هم تصویر برداری می کنه و همون پخش میشه.
توی بعضی موارد هم که نیاز به معرفی دستگاه یا چیز دیگه ای باشه تصویر دستگاه رو نشون میده و روی اون هر بخش رو توضیح میده. بطور کلی یه کلاس کامل هست و بسیار کاربردی :)






پاسخ با نقل قول
Bookmarks